Co miasto, to pizzeria – Telepizza

Co miasto, to pizzeria – Telepizza

Telepizza zamierza w przyszłym roku otworzyć 20 franczyzowych pizzerii.

Do końca grudnia 2014 roku na mapie Polski pojawi się 10 nowych restauracji Telepizzy. Ostatnio nowe lokale pod logo sieci zostały otwarte w Mielcu, Stalowej Woli, Poznaniu, Oławie, Głuchołazach i Bydgoszczy. Wkrótce pojawią się też kolejne pizzerie w Warszawie, Pile i Zduńskiej Woli.

Telepizza wybrała 39 miejscowości, w których chce otworzyć nowe placówki. Hiszpańska sieć prawdopodobnie pojawi się we wszystkich tych miastach w ciągu następnych trzech lat. Strategia Telepizzy opiera się na wnikliwej kalkulacji potencjału lokalnych rynków. – Wybieramy tylko najlepiej rokujące i stabilne lokalizacje. Obserwujemy rynek również w trakcie funkcjonowania lokalu. Na bieżąco analizujemy sprzedaż i na tej podstawie modyfikujemy politykę promocyjną i sprzedażową, by jak najlepiej dopasować się do potrzeb rynku – mówi Leszek Nowak.

Koszt inwestycji w pizzerię Telepizzy wynosi od 100 do 200 tys. zł w zależności od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Franczyzodawca zapewnia franczyzobiorcy szkolenia przed rozpoczęciem działalności i w trakcie prowadzenia biznesu m.in. z zarządzania personelem, obsługi klienta, oferty. Pierwsze szkolenie odbywa się w lokalu, by partner od kuchni mógł poznać metody pracy restauracji. Licencjobiorca przechodzi przez wszystkie szczeble funkcjonowania pizzerii, począwszy od przygotowywania dań i sprzątania, po zarządzanie personelem. – Wymagamy od partnerów wszechstronności. Ważne, by ich wiedza o biznesie obejmowała wszystkie aspekty funkcjonowania restauracji. To ułatwia zarządzanie personelem – mówi Leszek Nowak.

W trakcie prowadzenia działalności partner może liczyć na regularne wsparcie ze strony centrali Telepizzy i opiekunów regionalnych. Franczyzo-biorca korzysta również ze skali działania firmy w postaci rozwiniętego systemu logistycznego, globalnych zakupów półproduktów i podpisanych umów na usługi zakupu energii, atrakcyjnych cen najmu lokali oraz reklamy w mediach ogólnopolskich. (mk)

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments